Grzybica jezyka jamy ustnej

Choroby skóry, włosów, paznokci, nowotwory (czerniak złośliwy, rumień guzowaty)
Chorób, przenoszone drogą płciową,HIV
duska86
Użytkownicy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lut 2017, o 17:04

Grzybica jezyka jamy ustnej

Post autor: duska86 »

Grzybica jezyka jamy ustnej
Witam mam pytanie dotyczace grzybicy jezyka.w styczniu mialam blombowany zab na znieczulenie,na drugi dzien po zabiegu czulam dziwny język dentysta tłumaczyła,ze to normalne ze moglam pogrysc go niestety po 2tygodniach nadal wiec udalam sie do lekarza ogolnego ktory przepisal mi tabletki ktore nie pomagaly .udałam się kolejny raz o zapisal nystatyne ktora również nie pomogla,z tym problemem jestem caly czas lekarz dal mi skierowanie do dermatologa i alergolog a lecz u nas dopiero w polowie marca przyjmuje,co bym mogla tak doraźnie przyjmowac do wizyty u specjalisty.prosze o pomoc.Pozdrawiam
dimedicus

Re: Grzybica jezyka jamy ustnej

Post autor: dimedicus »

Proszę zrobić zdjęcie języka,podejrzewam że to uraz raczej nerwu aniżeli grzybica. Który ząb był leczony?
duska86
Użytkownicy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lut 2017, o 17:04

Re: Grzybica jezyka jamy ustnej

Post autor: duska86 »

Lekarz ogólny okreslil jako grzybica bo jest bialy nalot pekniecie po srodku i czerwone kropeczki ns brzegach oraz nabrzmialy.mialam robione wcześniej 2zabiego ze znieczuleniem zeby mądrości tylko dopiero po zabiegu na 3zebie sie to stało dostałam skierowanie do dermatologa oraz alergologa.
duska86
Użytkownicy
Posty: 5
Rejestracja: 28 lut 2017, o 17:04

Re: Grzybica jezyka jamy ustnej

Post autor: duska86 »

Oto zdj
Załączniki
IMG_20170302_191750.jpg
IMG_20170302_191750.jpg (1.44 MiB) Przejrzano 1435 razy
dimedicus

Re: Grzybica jezyka jamy ustnej

Post autor: dimedicus »

Niezbyt dokładne to zdjęcie. a wskazuje na język włochaty biały,jedną z przyczyn jest grzybica.Proszę szczotkować język oraz stosować leki przeciwgrzybicze ale też miejscowe.
Agrenda
Użytkownicy
Posty: 11